021-56924522

0919-4287082

7 نکته انتخاب مبلمان برای رستوران خود

7 نکته انتخاب مبلمان برای رستوران خود

 باید بسیاری از موارد را هنگام افتتاح یک رستوران جدید در نظر بگیرید: انتخاب مکان مناسب ، منو ، دستور العمل ها ، تیم ، تبلیغات و موارد دیگر. انتخاب میز و صندلی برای میزبانی از مشتریان ممکن است به نظر برسد که پس از اینان باید انجام شود.با این حال ، از اهمیت اساسی برخوردار است!

انتخاب میز و صندلی مناسب برای رستوران کار ساده ای نیست!انواع پارامترها را باید در نظر گرفت: قیمت و همچنین طراحی ، کاربرد ، محدودیت فضا.در اینجا 7 نکته حرفه ای برای کمک به شما در انتخاب مبلمان مناسب برای چیدمان آورده شده است.

 

1. مبلمانی را انتخاب کنید که مطابق با خواسته شما باشد

به یاد داشته باشید ، شما مشتریانی را برای صرف وعده غذایی به رستوران خود می آورید.اطمینان حاصل کنید که دکور شما در ایجاد جوی که می خواهید برانگیزید ، نقش دارد.

فضایی آرام و دنج؟معتدل و مرسوم ، مد روز؟ هر سبکی را که برای تأسیس رستوران خود انتخاب کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که مبلمان با هدف شما مطابقت دارد.

 

2. بر عملکرد و راحتی تمرکز کنید

اگرچه در انتخاب مبلمان رستوران طراحی باید در نظر گرفته شود . اما هرگز نباید بر عملکرد و راحتی مقدم باشد.این را در خاطر داشته باشید.شما به طور مرتب مجبور خواهید بود صندلی ها و میز های خود را متناسب با نیاز مشتریان خود جابجا کنید.

علاوه بر این ، و به خصوص اگر رستوران شما برای وعده های غذایی طولانی سرویس می دهد مثلا اگر غذای خانگی سرو میشود، راحتی صندلی های شما باعث ایجاد تفاوت بین شما و دیگر رستوران ها برای مشتریان خواهد شد.

 

3. کار را برای خود راحت تر کنید

در نظر بگیرید که رستوران شما در درازمدت چگونه  کارایی خواهد داشت. آیا شما نیاز به ذخیره صندلی ها در یک فضای کوچک دارید؟ پس شاید خرید صندلی های تاشو را در نظر داشته باشد.

اگر مبل های راحتی را انتخاب کرده اید آنی را انتخاب کنید که راحت تر بتوان تمیز کرد.

 

4. چیدمان های مختلف ایجاد کنید

اگر فضای کافی دارید ، ایجاد چندین منطقه مختلف در اتاق شما می تواند ایده خوبی برای میزبانی گروه ها و انواع مختلف مشتری باشد.

یک منطقه استراحت یا یک پیشخوان بزرگ و دنج می تواند افرادی را که به دنبال نوشیدن یک نوشیدنی هستند یا مشتریانی که برای خالی شدن یک میز منتظر هستند ، در خود جای دهد. اندازه های مختلف میز می تواند به زوج ها و گروه های بزرگتر کمک کند.

 

5. دوام مبل برای شما مهم باشد

همه میزها و صندلی ها برای استفاده حرفه ای مناسب نیستند.اگرچه ممکن است روی آوردن به آن ها ارزان قیمت وسوسه‌انگیز باشد ،اما ممکن است مبلمان شما زودتر از آنچه ممکن است انتظار داشته باشید نیازمند جایگزینی شوند.

از مبلمانی استفاده کنید که برای استفاده ی طولانی مدت و حرفه ای ساخته شده باشد.

 

6. فضای خود را با دقت سازماندهی کنید

یک نقشه طبقه تهیه کنید تا به بهترین شکل فضا خود را چیدمان کنید.برنامه ریزی جریان رفت و آمد در نقاط مهمی مانند: بین آشپزخانه و فضای غذاخوری ، در ورودی رستوران ، بین میزها ، و غیره. حرکت کارکنان و مشتریان را آسانتر کنید.

 

7. جزئیات کوچک که همه تفاوت ها را ایجاد می کند: تشکچه ها

هیچ چیز آزاردهنده تر از کف صندلی ای نیست که از روی اسکلت صندلی می چرخد.برای جلوگیری از اصطکاک و خراش در کف صندلی خود ، کف صندلی ها را به پایه صندلی های خود محکم کنید.

 

ترجمه شده توسط گروه SFG

گروه تولیدی مبلمان و صندلی اداری SFG برای خدمت دهی به شما آماده است!

برای دریافت مشاوره رایگان اینجا بزنید .

اشتراک گذاری این مطلب