021-56924522

0919-4287082

ایده های اتاق ناهارخوری -1

ایده های اتاق ناهارخوری

گرما را در فضا متعادل کنید

یک ست میز و صندلی همسان، انسجامی را در این قسمت ناهارخوری متنوع ایجاد می کند. بالش های محکم و مبل ال سفارشی گوشه اتاق را دنج و چند منظوره می کند. اگرچه به نظر می رسد برازنده اتاق طراحی شده است، اما هنوز هم دلنشین و گرم است.

مناطق مجزا با کاغذ دیواری سقفی

یک سایه آفتابی از کاغذ دیواری سیسال(الیاف سفید تولید شده از برگهای گیاه آگوا)، آشپزخانه اوپن را به اتاق ناهارخوری متصل می کند و آن را از قسمت نشیمن در این اتاق بزرگ جدا می کند.

خارج از گزینه های چیدمان بدیهی فکر کنید

یک میز دایره‌ای بسیار بزرگ و خمیده، شکل گوشه پنجره را بدون اینکه خیلی کوچک به نظر برسد، تطبیق می‌دهد. زیرا دقیقاً روی پنجره‌ها قرار نمی‌گیرد و به وسط اتاق صدمه ای نمی زند. در حالی که رنگ‌ها خاموش هستند و مواد کم‌رنگ هستند، اشکال هندسی جذابیت‌های زیادی را اضافه می‌کنند.

جریان داخلی/خارجی را فعال کنید

در اینجا طراح با گسترش یک میز توکار در هر دو انتهای دیوار، یک اتاق ناهار خوری داخلی/خارج ایجاد کرد. آنها با یک پنجره بزرگ با درهای شیشه ای آکاردئونی برای جریان یکپارچه در هنگام ناهار خوری مهمانی های بزرگتر و از نظر بصری توسط کاشی های براق به هم متصل می شوند. این یک طرح شیک ظاهری است. همچنین یک ماده بادوام و ضد آب هستند. گیاهان همچنین باعث می شوند که بین این دو فضا احساس تعامل ایجاد کند.

نیمکت های سفارشی

بالشتک های پشتی سفارشی که با صندلی ها همخوانی دارند. هم انسجام و هم راحتی را در این ناهارخوری ایجاد می کنند. دیوارهای چوبی عناصر تیره تر را گرم می کند. همچنین جلوه صندلی های معمولی را در سراسر میز معکوس می کند.

زیرک بمان

چه در یک آپارتمان کوچک زندگی کنید و چه در حال طراحی فضای مهمان در خانه خود هستید، این اتاق ناهار خوری کوچک ، شما را در مسیر درست هدایت می کند. یک میز آنتیک باریک که در صورت نیاز چهار نفر می‌تواند بنشیند(یک چهارپایه اضافی در قسمت نشیمن در سمت چپ وجود دارد که در این تصویر وجود ندارد). اما در غیر این صورت در کنار دیوار قرار می‌گیرد تا پلان کف را باز کند. هنگامی که برای کار یا خوردن آن استفاده نمی شود، می تواند به عنوان یک جزیره آشپزخانه موقت و منطقه آماده سازی عمل کند.

دیوار کتابخانه بسازید

با یک قفسه کتاب دیواری در اتاق غذاخوری، دیوارها را متحرک کنید. همچنین فضای ذخیره سازی را به حداکثر برسانید. این نه تنها یادگیری نکات زیادی را در زمان صرف غذا تضمین می‌کند، بلکه نیاز به سرمایه‌گذاری در طراحی دیواری گران‌قیمت برای اتاق غذاخوری را نیز از بین می‌برد. کتاب رنگ و سبک زیادی به آن اضافه می‌کند.

ساخت پریز

آیا میز ناهار خوری شما به عنوان محل انجام تکالیف روزمره، فضای آماده سازی آشپزی یا دفتر کار خانگی نیز عمل می کند؟ میز خود را با پریزها بهینه کنید.

صندلی های قدیمی را با کوسن ها راحت کنید

دیوار گالری را با قاب‌هایی با اندازه‌های مختلف و رنگ‌های متضاد در وسط  چاشنی‌ محل ناهارخوری است. اگر مجموعه‌ای متنوع از صندلی‌های قدیمی را انتخاب کرده‌اید، با یک کوسن گره ای احساس راحتی به آن‌ها بدهید.

از پارچه بادوام استفاده کنید

طراح داخلی، چند صندلی پلاستیکی رزین آکریلیک شفاف را با صندلی‌های روکش‌دار دور یک پایه میز معمولی دسته‌بندی کرد. این قطعات حال و هوای رسمی مخمل آبی سیر، پارکت کف و آینه عتیقه را درخشان می کند. و در حالی که ممکن است آن مخمل آبی شیک به نظر برسد، اما در واقع پارچه ای مناسب برای فضای باز روکش شده است، بنابراین بسیار بادوام است.

یک شومینه را در کانون توجه قرار دهید

این اتاق ناهار خوری ترکیبی زیبا از رنگ های گرم و سرد است. دیوارهای آبی مایل به خاکستری کم رنگ و سفید شفاف و وسایل نور و همچنین میز مرمری، رنگی انرژی بخش هستند. در حالی که آثار هنری، صندلی ها و دیوارکوب ها گرما را به شما می بخشند. خود شومینه نیز محیط دنج تری ایجاد می کند.

درآشپزخانه فضا غذاخوری ایجاد کنید

طراح این آشپزخانه از فولاد ضد زنگ براق و سنگ مرمر چشمگیر استفاده کرده است که به فضای غذاخوری پس‌زمینه‌ای جذاب و مدرن می‌دهد تا دکوراسیون اتاق ناهارخوری را تحسین کند. این احساس رسمی تر از یک گوشه آشپزخانه معمولی است. بعلاوه به صاحبان خانه اجازه می دهد تا از آن به عنوان مکانی مناسب برای سرگرمی استفاده کنند.

ایجاد جریان بین فضاها

فضای باز در این آپارتمان خانوادگی شیکاگو، خواستار انسجام بین فضای غذاخوری و اتاق نشیمن است. رنگ هلویی ملایم و مبل صورتی تیره در صندلی چاپی سر میز ناهارخوری منعکس شده. همچنین درخشش گلگون نور آویز را تقلید می کند.

تضاد ایجاد کنید

در این اتاق غذاخوری نقاشی دیواری در مقیاس بزرگ آهنگ اتاق را تنظیم می‌کند. در حالی که با ست ناهار خوری و دیوارکوب های کلاسیک پر می شود؛ شما در برابر پوشش سفید شفاف رنگ، کفپوش چوبی بلوند و یک جفت آویز مدرن احساس تازگی می کنید.

دوباره استفاده کردن از آیتم های قدیمی

اگرچه این اتاق غذاخوری از نظر ظاهر و احساس مدرن است، اما این اتاق ناهار خوری نیز دارای شخصیتی تاریخی و زندگی شده است. این به لطف قطعات قدیمی، از فرش گرفته تا وسایل روشنایی، و همچنین به سبک خانه های مزرعه مانند نمایش بشقاب های تزئینی و میز چوبی است.

ترجمه شده توسط گروه SFG

منبع housebeautiful

گروه تولیدی مبلمان و صندلی اداری SFG برای خدمت دهی به شما آماده است!

برای دریافت مشاوره رایگان اینجا بزنید .

اشتراک گذاری این مطلب