021-56924522

0919-4287082

چرا مبلمان طوسی در سال 2022 بسیار محبوب هستند؟

چرا مبلمان طوسی در سال 2022 بسیار محبوب هستند؟

بر کسی پوشیده نیست که رنگ طوسی یکی از«مدرن‌ ترین» رنگ ها برای انتخاب‌ رنگ دوستداران مبلمان است. وقتی به این دوره معاصر فکر می کنید، فوراً یاد طوسی می افتید. بیایید دلیل آن را بفهمیم.

علاوه بر طراحی، ظاهر و فرم شیک، مهم نیست که به دنبال مبل، تخت، صندلی یا میز تلویزیون باشید، یک ویژگی اصلی را باید دنبال کنید و آن رنگ است. در حالی که برخی از رنگ‌ها محبوبیت خود را از دست می‌دهند (مثلاً سفید چند سال پیش بسیار محبوب بود، ولی الان نه چندان زیاد)، خاکستری یکی از انتخاب‌های برتر باقی می‌ماند. مبلمان سنتی معمولاً به رنگ قهوه ای و تمام طیف های آن مرتبط است. با این حال، به جرات می توان گفت که «مدرن» و «خاکستری» در یک راستا هستند.

خاکستری یکی از رنگ های مد روز مبلمان باقی می ماند

چرا طوسی اینقدر مد روز و محبوب است؟ بیایید رو راست باشیم، این محبوبیت رنگ در هر بخش از زندگی ما وجود دارد، معماری، الکترونیک، کالاهای خانگی، پوشاک، همه جا. خاکستری به طور مرسوم با تکنولوژی بالا، کروم و فلزات مرتبط است. این یک چیز تداعی است که تقریباً هیچ کس به آن فکر نمی کند. خانه‌ای معاصر با پانل‌های شیک، پنجره‌هایی از سقف تا کف، نور پردازی فوق‌العاده، سطوح بازتابنده براق که به طور کلی حس و حال مدرنی دارد نیازمند رنگ هایی از این نوع هم هست.

سیاه، سفید، متالیک، کروم و تمام سایه های خاکستری. صادقانه بگویم، سایه های خاکستری زیادی وجود دارد که کاملاً با یکدیگر مطابقت دارند. مشتریان ما، به‌ویژه جوان‌ترها، تمایل دارند خانه‌های خود را مانند فیلم‌ها بیشتر شبیه مکانی معاصر کنند. اغلب این تصویری از طراحی یک خانه است: کم حاشیه، براق، مینیمال و با ظاهری جذاب. به معنای واقعی کلمه، کاملاً برخلاف آن رنگ‌های سنتی گرم و قدیمی، کابینت‌های چوبی روستایی و مبل‌های قهوه‌ای که در یک پتوی مربع قلاب‌بافی پوشانده شده‌اند.

تطبیق رنگ

دومین عامل مهم این است که طوسی احتمالاً راحت ترین رنگ برای تطبیق با هر رنگ دیگری است. اول از همه، تقریباً هر سایه طوسی کاملاً با سایر رنگ های طوسی و تمام رنگ های تک رنگ مطابقت دارد. همچنین، طوسی به عنوان افزودنی به رنگ‌های روشن، براق و زنده مانند نارنجی، قرمز، آبی، سبز و به‌ویژه زرد ظاهر می‌شود.

مبلمان طوسی کاملاً با هر ناحیه بزرگ سفید کار تطبیق دارد – بیشتر دیوارها سفید هستند. سطوح خاکستری، حتی زمانی که مات هستند، با هر نوع سطح بازتابنده با شکوه به نظر می رسند.

سایه‌های طوسی تیره یا زغالی بیانیه‌ای کاملاً متمایز و تقریباً مشکی را ارائه می‌دهند. در حالی که خاکستری روشن که در برخی زوایای تقریباً سفید به نظر می رسد (و شرایط نورپردازی) گزینه های بی پایانی را ارائه می دهد اگر به طراحی داخلی سبک و مطبوع علاقه دارید، از سایه های خاکستری روشن چشم پوشی نکنید. با استفاده از رنگ‌های زغالی، می‌توانید مناطق را از نظر بصری کوچک‌تر کنید، و بالعکس – با استفاده از محصولات خاکستری روشن، هر مکانی امکان تنفس بیشتری پیدا می‌کند و بزرگ‌تر و جادارتر به نظر می‌رسد. کاملاً با نور طبیعی مطابقت دارد.

رنگ دیوار نیز بسیار مهم است. اگر دیوارها به رنگ‌هایی مانند شرابی، آبی مرجانی، نارنجی تیره و غیره رنگ آمیزی شوند، مبلمان طوسی کاملاً خیره کننده به نظر می رسند. به این ترتیب کنتراست شگفت انگیزی ایجاد می کنید که در هماهنگی کامل برای خانه شما کار خواهد کرد. و بله – مراقب جزئیات هم باشید. این تن ها به خودی خود عالی هستند.

تمیز کردن

یکی دیگر از موارد بسیار مهم و تقریبا غیر قابل بحث آن است که مبل خاکستری به احتمال زیاد آنقدر کثیفی را به چشم نمیزند. این احتمالاً ایمن ترین رنگ برای پوشاندن طبیعی هر نوع کثیفی یا لکه ای است.

مشکی خالص و سفید خالص، رنگ‌های روشن و پررنگ، گرد و غبار خفیف، کثیفی یا هر نوع نقصی که در میان باشد را بیشتر قابل مشاهده می کنند.

از طرف دیگر خاکستری کاملاً برعکس است – تقریباً هیچ چیزی روی خاکستری دیده نمی شود و این جاذب نهایی است. البته، این بستگی به درجه رنگ دارد، اما به طور کلی، از نظر تمیزی آن راحت ترین رنگ است.

ترجمه شده توسط گروه SFG

گروه تولیدی مبلمان و صندلی اداری SFG برای خدمت دهی به شما آماده است!

برای دریافت مشاوره رایگان اینجا بزنید .

اشتراک گذاری این مطلب