021-56924522

0919-4287082

حقایقی از مبلمانی از جنس بامبو که باعث می شوند خواستار آن باشید…

حقایقی از مبلمانی از جنس بامبو که باعث می شوند خواستار آن باشید…

احتمالاً شما درباره مبلمان یا سایر سازه ها از جنس بامبو که یک ماده سازگار با محیط زیست است و بر اساس این معیارهای خاص ، برتر از دیگران است، شنیده اید. اما آیا این واقعا صحیح است؟

خوب، بله و نه! اما بیشتر بله. بامبو مانند سایر مواد ، با توجه به شرایط و محیطی که در آن برداشت می شود ، پرورش می یابد و فرآوری می شود. با این وجود ، بامبو برای زراعت کاران کمی بهتر تر است و دلیل آن این است که بامبو سریع تر از سایر گیاهان چوبی جهان، رشد می کند. همچنین به تعداد کمی از سموم دفع آفات و کود و آبیاری کمی نیز نیاز دارد.

این صندلی که از قاب بامبو ساخته شده ، سبک بوده و در صورت لزوم جابجایی آن بسیار آسان است

الگوی بافته شده ، طرحی مناسب برای استفاده در فضای باز را نشان می دهد ، اگرچه می تواند معمولا به فضاهای داخلی نیز اضافه کند

گیاه بامبو

گیاه بامبو از نظر فنی نوعی علف است. این در واقع بزرگترین عضو خانواده علف است. و تقریباً در هر نوع آب و هوا ، از مناطق کوهستانی سرد تا مناطق گرمسیری گرم رشد می کند. بیش از 1000 گونه مختلف بامبو وجود دارد و انواع بزرگتر از نظر ظاهری شبیه درخت هستند. ساقه گیاه بامبو می تواند از چند سانتی متر تا 40 متر طول متغیر باشد. آنها همیشه پیوسته و دارای گره های منظم هستند.

بامبو به دلیل سرعت رشد و ویژگی های دیگر ، یک ماده سازگار با محیط زیست است. این یک ماده بسیار قوی و بادوام است که با توجه به ماهیت آرام و ظریف آن ، تعجب آور است. در واقع در میان سخت ترین چوب هاست و علاوه بر آن ، در برابر حشرات و رطوبت نیز مقاوم است. این باعث می شود یک گزینه خوب به عنوان ماده ای برای مبلمان فضای باز و سایر عناصر انتخاب شود. بامبو نسبت به بیشتر چوب ها سخت و همچنین در برابر التهاب و خراش مقاوم است.

ساخت و ساز سبک این گاری متحرک بسیار مناسب است و بامبو را مناسب تر می کند
اگرچه از نظر ظاهری محکم و سنگین به نظر می رسند ،اما این صندلی ها به طرز شگفت آور سبک و قابل جابجایی آسان هستند
این قالی نیز از بامبو ساخته شده است که استفاده دیگری از این ماده بسیار متنوع را نشان می دهد

از جنس بامبو

بسیاری از موارد بسیار مناسب برای ساخته شدن از جنس بامبو در خانه وجود دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از وسایل ساخته شده از بامبو شامل صندلی ، تختخواب ، میز ، میز کنسول یا تاج تخت و همچنین بسیاری از وسایل مانند قاب آینه یا کاغذ دیواری و چیزهای دیگر وجود دارد. کفپوش بامبو نیز بسیار محبوب است و ظاهری گرم و دعوت کننده به فضاها ارائه می دهد.

مبلمان بامبو باعث ایجاد گرمی به دکوراسیون داخلی می شود

تمام این غذاخوری بسیار زیبا از بامبو ساخته شده است . از جمله صندلی ها ، هنرهای دیواری و وسایل نور(7)

ترجمه شده توسط گروه SFG

گروه تولیدی مبلمان و صندلی اداری SFG برای خدمت دهی به شما آماده است!

برای دریافت مشاوره رایگان اینجا بزنید .

اشتراک گذاری این مطلب